Întâlnirea cu Brâncuși, la un click distanță – s-au pus în vânzare biletele la expoziția de la Timișoara, prin lansarea unei platforme online dedicate evenimentului

Timișoara, Capitală Europeană a Culturii2023 oferă publicului o experiență culturală de excepție.

Expoziția „Brâncuși: surse românești și perspective universale” se pregătește să transforme Muzeul Național de Artă din Timișoara într-un adevărat sanctuar dedicat operei marelui sculptor.

O abordare online inovatoare

Organizatorii expoziției Muzeul Național de Artă Timișoara, ArtEncounters, Institutul Francez din România, împreună cu Consiliul Judeţean Timiş, în calitate de finanțator, au lansat o platformă online dedicată evenimentului și operei lui Brâncuși.

Acesta oferă , spun inițiatorii proiectului, „o experiență online fresh și o poartă de acces către mult râvnitele bilete la expoziția pe care, începând cu 30 septembrie, o găzduiește Muzeul Național de Artă din Timișoara„.

Site-ul promite să devină un punct de întâlnire virtual pentru iubitorii de artă din întreaga lume.

Rezervările pentru bilete și intervalele orare preferate pot fi făcute online, permițând astfel o planificare facilă și eficientă.

Ce ne așteaptă la expoziție?

Brâncuși: surse românești și perspective universale” este mai mult decât o simplă expoziție; este o celebrare a geniului artistic, o fuziune între tradiție și modernitate și un exemplu elocvent al modului în care Timișoara celebrează titlul de Capitală Europeană a Culturii în 2023. Este un eveniment de neratat, un cadou pe care Timișoara îl oferă lumii întregi.

Expoziția va explora influențele românești în lucrările lui Brâncuși, dar și modul în care opera sa a ajuns să aibă un impact global. Este o oportunitate rară de a vedea cum o cultură locală poate influența și forma discursul artistic la nivel mondial.

Link către site, bilete și universul Brâncuși: https://brancusi-2023.info

Un efort colectiv pentru cultură

Expoziția „Brâncuși: surse românești și perspective universale” este organizată de către Muzeul Național de Artă Timișoara, ArtEncounters și Institutul Francez din România, fiind finanțată de Consiliul Judeţean Timiş. Un eveniment posibil și datorită sponsorului principal, Banca Transilvania, sponsorilor strategici Lidl Romania, Vodafone Romania și Nepi Rockcastle, dar și prin contribuțiile venite din partea Tazz Romania, HELL România, parte din grupul global FORVIA, Linde, Catena, Atos–Eviden, Nokia și Cramele Recaș.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *